New Brighton Auto Repair

(651) 888-2609updated hours:
Mon - Fri: 7:00 AM - 6:00 PM
5

They gave great service and they had very nice loaner cars. They were able to quickly diagnose the problems and fix them on time. I would recommend them to anyone who has a foreign car.

Thank you Lydia! We appreciate your business and 5 star review!

- Honest-1 Auto Care New Brighton
4

Joe was very nice and helpful

Thank you Susie- hopefully we can deliver a 5 star experience next time!

- Honest-1 Auto Care New Brighton
5

They did a excellent job on truck thanks guys

Thanks Trenton- we appreciate your business!

- Honest-1 Auto Care New Brighton
5

Hi Shannon- thank you for the 5 star review!

- Honest-1 Auto Care New Brighton
5

wonderful customer service and very honest people to take your car too get worked on! Thank you for the great experience!!

Hi Linda- thank you for your kind words and 5 star review! We look forward to taking care of your car!

- Honest-1 Auto Care New Brighton
4

Hi Mohammed- thank you for the 4 stars! Hopefully we can deliver a 5 star experience next time!

- Honest-1 Auto Care New Brighton
5

Great service. Professional. Fast. I’ve had everything from an oil change to major work done at Honest. They’ve always done a great job. I would highly recommend them.

Thank you Jeff! Hopefully we'll see you again when you need you need service on your car!

- Honest-1 Auto Care New Brighton
1

I brought my truck here for them to help me figure out why it was leaking transmission fluid. They said they’d look through my truck and charged me over $100. That’s fine. But all they found in their report was that my transmission was leaking, which I’d already told them. Their remedy was to simply replace every transmission cooling line for $2500. I made sure to get my truck out of there fast. Instead of finding where and why it was leaking, their solution was to just replace everything? I was able to bring it to another mechanic who found that it was leaking at a fitting going into the radiator. Replacing the fitting and a transmission flush cost me less than $300. I’m sure these guys do good work. They didn’t put much effort into finding my problem though. Theyre not looking to save you any money.

Hi Steven- we're sorry we didn't offer a 5 star experience and explain your issues better. All three of your transmission lines were leaking to various degrees due to age and use. Transmission cooler lines are typically only available as a complete set but due to the age of your vehicle only a partial set was available and the third leaking line was not and had to be made on site to fit properly. We don't usually do partial repairs or "band aids" as we can't offer our 3 year 36k mile warranty and customers aren't generally happy if we only fix part of their complaint they brought their vehicle in for or if the problem reappears and leads to more issues down the road.

- Honest-1 Auto Care New Brighton
5

the staff at Honest 1 are friendly, non-descriminatory, and I am usually able to get service very quickly from them

5

Professional services 👌

Thanks Allieu! We appreciate your kind words!

- Honest-1 Auto Care New Brighton
Honest-1 Auto Care New Brighton is committed to ensuring effective communication and digital accessibility to all users. We are continually improving the user experience for everyone, and apply the relevant accessibility standards to achieve these goals. We welcome your feedback. Please call Honest-1 Auto Care New Brighton (651) 888-2609 if you have any issues in accessing any area of our website.